مرحله 4 بیماری های کلیه با بالا سطح کراتینین چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز برای افراد توصیه می با مرحله 4 بیماری کلیهمرحله 4 بیماری های کلیه با بالا سطح کراتینین چگونه آن را درمان

پزشکان همیشه دیالیز برای افراد توصیه می با مرحله 4 بیماری کلیه، اما در واقع برای افرادی که در این مرحله هستند آنها می توانند برخی از گزینه های دیگر به جای دیالیز داشته باشد. از آنجا که در مرحله 4، هنوز هم وجود دارد باقی مانده برخی از توابع کلیه، اگر آن را می تواند بهبود یافته بیمار ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز و یک زندگی با کیفیت داشته باشد. پس چگونه برای درمان مرحله بیماری 4 کلیه سطح کراتینین بالا؟

چرا افراد مبتلا به بیماری کلیه خواهد شد سطح کراتینین بالا؟

کراتینین زباله از سوخت و ساز بدن عضلانی است و آنها باید از طریق گلومرول کلیه فیلتر و سپس توسط ادرار تخلیه می شود. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (تابع فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این مواد زائد نمی خواهد اجازه خاموش، سپس این سموم در خون باقی بماند، به همین دلیل است کراتینین سرم را نشان می دهد بالا. که میانگین است یک بار کلیه آسیب دیده، آن علائم مانند کراتینین بالا رخ خواهد داد.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا و درمان بیماری؟

از بالا ما می توانیم می دانیم که کراتینین بالا توسط آسیب کلیوی cuased، بنابراین اگر شما می خواهید به آن را کاهش، بهترین راه این است که تعمیر کلیه خسارات است. با عملکرد کلیه imoproved، سطح کراتینین بالا خواهد grasually کاهش داد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان سمت راست است که می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده بهبود است. این درمان در traditioanl پزشکی گیاه چینی بر اساس و با هدف اختلال درست کلیه است. با توجه به اثر درمانی قابل توجه آن و عوارض کمی، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود.

با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، مردم با مرحله 4 بیماری کلیه و سطح کراتینین بالا می تواند یک زندگی با کیفیت داشته باشد. اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: